Shop More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Member NekoFemale/United States Groups :iconmiyazaki-fans-unite: Miyazaki-Fans-Unite
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 342 Deviations 23,163 Comments 16,766 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


tagged by a fucking memer
KnightlyStride 

RULES

-You have to say who tagged you! 
-NO DOUBLE TAGGING!!! 
-You must be truthful.  No cheating! (lmao)
-You must answer ALL questions! 


The Basics

1. Full name:

Neko Broko

2. Age:

kinda old kinda young

3. Birth Date:

October 8

4. Birth Place:

United Stattatattaatees

5. Gender:

female thing

6. Occupation:

a Professor

7. Primary School:

Learning Foundation, Sequouia Family Learning, Arizona School for the Arts

8. High School:

Arizona School for the Arts

9. College/University:

//

10. Eye Colour:

blue-grayish

11. Hair Colour:

dirty blonde

12. Currently Living:

AZ

 

Favourite...

13. Food:

sushi or sashimi

14. Drink:

butterscotch beer

15. Band/Singer:

aaaaaaaaaa

16. Song:

aaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA

17. Movie:

Scott Pilgrim vs The World (I dunno tbh)

18. TV Show:

Gravity Falls or Steven Universe

19. Book:

The Map of Time by Felix J. Palma

20. Colour:

Sky blue, burgundy


Do you prefer...

21. Coke or Pepsi?

coke

22. Anime or Disney?

animes

23. Guys or Girls?

girls

24. Lips or Eyes?

eyes

25. Kisses or Hugs?

booothhh hh

26. Eating or Drinking?

soupp pp p p p PP PP P

27. Novels or Comics?

Comics

28. Summer or Winter?

winter

29. Outdoors or Indoors?

indoors

30. Camera or Cellphone?

phone

31. PS3 or Xbox 360?

//shrug

32. TV or Computer?

computer

 

Something personal...

33. Why did you choose your username?

because I thought I was a cool cat but im really not

34. What is your favourite piece of your own work?  Show us:

-_- it me by Nekothebro

I think it's cute af


35. What is your most popular Deviation?  Show us:

this old garbage   v
A Friendly Endeavor by Nekothebro




36. Look to your left.  What is the first thing you see?

terezi poster my gf got me

37. Now to your right:

latter

38. Something you can't live without:

gf and or friends

The last...

39. Person you saw:

the same gay memer who tagged me bc we were in a Skype call

40. Person you hugged:

the gf

41. Movie you watched:

I cant remember the name of the movie I watched yesterday afternoon so im gonna go with The Rabbi's Cat

42. Song you listened to:

My Body by Young the Giant

43. Book you read:

The Map of Time

44. Thing you ate/drank:

im still drinking faygo red pop

45. Time you cried and why:

idk

46. Time you laughed and why:

a little bit ago bc rodent rory frin in skype

47. Time you went out:

earlier tonight bc I went to dinner

 

The first...

48. Person you dated:

same gf as nowwww

49. Person you kissed:

sA ME GF AS N OO O WW

50. Crush you had:

a kid named james I think

51. Thing you think about when you wake up:

o no is karnelia still up

52. Best friend you ever had :

idk I don't remember the first ever

53. School you went to:

//shrug

54. Big holiday you went on: 

//shrugs on coat
//shrugs into the next universe
//shrugs for the rest of eternity

55. Award you got:

an attendance award

56. Broken the law:

nah

57. Been arrested:

nop

58. hangover:

nopepepep

59. Been in hospital:

when I got a concussion when I was tiny

60. Been in a car crash:

nah

61. Flown on a plane:

yeesss

62. Been on a boat:

yes!!

63. Travelled overseas:

no :[

64. Had sex:

nnnnope

65. Gotten pregnant:

no thanks

66. Had an abortion:

nahh

67. Been to a concert:

YEE AA A

68. Pretended to be sick to avoid doing something:

//shrug

69. Skipped school/work:

who kno

70. Broken a bone:

middle finger right hand top digit
 

Deviant time...

71. Who is/are your closest friend/s on Deviant Art?

KnightlyStride  and DocDogg  bc I talk to them constantly (those are the friends tho)

72. What is your favourite Deviation by them?  Show us:
choosing these will kill me s2g
Lean Mean Peen Machine by KnightlyStride feel kinda selfish bc im in this one but I just rly fuckin like palettes and im a dweeb and I cant choose well so <><><><><> <3<
A Is For Amethyst by DocDogghonks or somethin



73. Which Deviant's artwork do you like the most?

;<;

74. What is their greatest work?  Show us:

;<;


75. Any favourite Deviant Art groups in mind?

nop

76. What is your favourite artwork by the Founder of the group?

-- 

77. The Co-Founder(s)?

--

78. How about the Contributors?

--

79. Who was your very first Watcher on Deviant Art?

mexican-polarbear (she's not active anymore tho)

80. What is your favourite artwork by them?



I like a lot of her literature

81. Have you ever had any Daily Deviations?  If you have, show us:

dude nah

82. Have you ever won a contest with your artwork?  Show us:

---

83. Show us the first Deviation you submitted to Deviant Art:

it's long gone

84. Show us your most recent submission:
c U TE by Nekothebro


85. Religion:

baptized catholic but you know I don't really care about it anymore because I never went to church after my communion thing I think it was called
last I remember my dad saying there was this thing where you know of it but you don't really follow it and it was like agnostic or somthin

86. Social class:

????

87. Ethnicity:

ive got a teensy tiny bit of Russian and a large amount of southern Italian and a bunch of other junk rly

88. Languages spoken:

English and a bit of French bc im learning it in school

89. A scar you have:

a gnarly scar on my left leg that's huge and it's from getting scratched by a nail in a car seat when I was little

90. Preferred medium:

??

 

Totally random...

91. Where is your dream holiday location?

//shrug

92. What are you wearing right now?

clothes

93. What is the last thing you bought?

//sh rug ggg g

94. When did you join Deviant Art?

forever ago

95. WHY did you join?

I was like ARTTTTT!!!!!!!!
aand also like "OTHER PEOPLE'S ART!!!!!!!"

96. What type of membership do you have?

none

97. Titty?

the greatest

98. Are you a member of any other websites?

yep

99. Do you enjoy answering pointless questions like these ones?

eh

100. You're DONE!  Now, tag 5 friends:

how about no thanks
  • Mood: Tired
OH GOD DA CHANGED THE DEVIATION SETUP WHEN YOU GO INTO YOUR MESSAGES THIS IS GROSS EWWWW
  • Mood: Disbelief
I don't really like the collections thing idk it makes me uncomfortable bc if someone wanted to see that they could just click into it on my page
idk I feel like it's my business mostly im dumb who knows ¯\_(ツ)_/¯
  • Mood: Neutral
if having my sinuses cleared isn't an option
cut my fuckin nose off I'm so sick of this I can't sleep
  • Mood: Irritated

Donate

Nekothebro has started a donation pool!
30 / 20,000
Pay for adoptables or donate here!
The points will be used to pay for premium memberships or adoptables.

You must be logged in to donate.
:iconkrustyismyname1::iconmelancholxyz:

tagged by a fucking memer
KnightlyStride 

RULES

-You have to say who tagged you! 
-NO DOUBLE TAGGING!!! 
-You must be truthful.  No cheating! (lmao)
-You must answer ALL questions! 


The Basics

1. Full name:

Neko Broko

2. Age:

kinda old kinda young

3. Birth Date:

October 8

4. Birth Place:

United Stattatattaatees

5. Gender:

female thing

6. Occupation:

a Professor

7. Primary School:

Learning Foundation, Sequouia Family Learning, Arizona School for the Arts

8. High School:

Arizona School for the Arts

9. College/University:

//

10. Eye Colour:

blue-grayish

11. Hair Colour:

dirty blonde

12. Currently Living:

AZ

 

Favourite...

13. Food:

sushi or sashimi

14. Drink:

butterscotch beer

15. Band/Singer:

aaaaaaaaaa

16. Song:

aaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA

17. Movie:

Scott Pilgrim vs The World (I dunno tbh)

18. TV Show:

Gravity Falls or Steven Universe

19. Book:

The Map of Time by Felix J. Palma

20. Colour:

Sky blue, burgundy


Do you prefer...

21. Coke or Pepsi?

coke

22. Anime or Disney?

animes

23. Guys or Girls?

girls

24. Lips or Eyes?

eyes

25. Kisses or Hugs?

booothhh hh

26. Eating or Drinking?

soupp pp p p p PP PP P

27. Novels or Comics?

Comics

28. Summer or Winter?

winter

29. Outdoors or Indoors?

indoors

30. Camera or Cellphone?

phone

31. PS3 or Xbox 360?

//shrug

32. TV or Computer?

computer

 

Something personal...

33. Why did you choose your username?

because I thought I was a cool cat but im really not

34. What is your favourite piece of your own work?  Show us:

-_- it me by Nekothebro

I think it's cute af


35. What is your most popular Deviation?  Show us:

this old garbage   v
A Friendly Endeavor by Nekothebro




36. Look to your left.  What is the first thing you see?

terezi poster my gf got me

37. Now to your right:

latter

38. Something you can't live without:

gf and or friends

The last...

39. Person you saw:

the same gay memer who tagged me bc we were in a Skype call

40. Person you hugged:

the gf

41. Movie you watched:

I cant remember the name of the movie I watched yesterday afternoon so im gonna go with The Rabbi's Cat

42. Song you listened to:

My Body by Young the Giant

43. Book you read:

The Map of Time

44. Thing you ate/drank:

im still drinking faygo red pop

45. Time you cried and why:

idk

46. Time you laughed and why:

a little bit ago bc rodent rory frin in skype

47. Time you went out:

earlier tonight bc I went to dinner

 

The first...

48. Person you dated:

same gf as nowwww

49. Person you kissed:

sA ME GF AS N OO O WW

50. Crush you had:

a kid named james I think

51. Thing you think about when you wake up:

o no is karnelia still up

52. Best friend you ever had :

idk I don't remember the first ever

53. School you went to:

//shrug

54. Big holiday you went on: 

//shrugs on coat
//shrugs into the next universe
//shrugs for the rest of eternity

55. Award you got:

an attendance award

56. Broken the law:

nah

57. Been arrested:

nop

58. hangover:

nopepepep

59. Been in hospital:

when I got a concussion when I was tiny

60. Been in a car crash:

nah

61. Flown on a plane:

yeesss

62. Been on a boat:

yes!!

63. Travelled overseas:

no :[

64. Had sex:

nnnnope

65. Gotten pregnant:

no thanks

66. Had an abortion:

nahh

67. Been to a concert:

YEE AA A

68. Pretended to be sick to avoid doing something:

//shrug

69. Skipped school/work:

who kno

70. Broken a bone:

middle finger right hand top digit
 

Deviant time...

71. Who is/are your closest friend/s on Deviant Art?

KnightlyStride  and DocDogg  bc I talk to them constantly (those are the friends tho)

72. What is your favourite Deviation by them?  Show us:
choosing these will kill me s2g
Lean Mean Peen Machine by KnightlyStride feel kinda selfish bc im in this one but I just rly fuckin like palettes and im a dweeb and I cant choose well so <><><><><> <3<
A Is For Amethyst by DocDogghonks or somethin



73. Which Deviant's artwork do you like the most?

;<;

74. What is their greatest work?  Show us:

;<;


75. Any favourite Deviant Art groups in mind?

nop

76. What is your favourite artwork by the Founder of the group?

-- 

77. The Co-Founder(s)?

--

78. How about the Contributors?

--

79. Who was your very first Watcher on Deviant Art?

mexican-polarbear (she's not active anymore tho)

80. What is your favourite artwork by them?



I like a lot of her literature

81. Have you ever had any Daily Deviations?  If you have, show us:

dude nah

82. Have you ever won a contest with your artwork?  Show us:

---

83. Show us the first Deviation you submitted to Deviant Art:

it's long gone

84. Show us your most recent submission:
c U TE by Nekothebro


85. Religion:

baptized catholic but you know I don't really care about it anymore because I never went to church after my communion thing I think it was called
last I remember my dad saying there was this thing where you know of it but you don't really follow it and it was like agnostic or somthin

86. Social class:

????

87. Ethnicity:

ive got a teensy tiny bit of Russian and a large amount of southern Italian and a bunch of other junk rly

88. Languages spoken:

English and a bit of French bc im learning it in school

89. A scar you have:

a gnarly scar on my left leg that's huge and it's from getting scratched by a nail in a car seat when I was little

90. Preferred medium:

??

 

Totally random...

91. Where is your dream holiday location?

//shrug

92. What are you wearing right now?

clothes

93. What is the last thing you bought?

//sh rug ggg g

94. When did you join Deviant Art?

forever ago

95. WHY did you join?

I was like ARTTTTT!!!!!!!!
aand also like "OTHER PEOPLE'S ART!!!!!!!"

96. What type of membership do you have?

none

97. Titty?

the greatest

98. Are you a member of any other websites?

yep

99. Do you enjoy answering pointless questions like these ones?

eh

100. You're DONE!  Now, tag 5 friends:

how about no thanks
  • Mood: Tired

deviantID

Nekothebro
Neko
Artist | Hobbyist | Varied
United States
nekothebro.tumblr.com (my casual blog)
ntb-art.tumblr.com (my art blog, obviously)
www.gigapause.com/profile/ther… (my gigapause profile for homestuck ppl who also have a gigapause :00)

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconvacuum-chan:
vacuum-chan Featured By Owner Sep 6, 2014  Student Digital Artist
Thanks for watching me~~~!
Reply
(1 Reply)
:iconavrely:
Avrely Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
thank you so much for the watch and the llama! 
Reply
(1 Reply)
:iconakatsukicat:
AkatsukiCat Featured By Owner Aug 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the favorites! >w<
Reply
(1 Reply)
:icondocdogg:
DocDogg Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
:icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz::icongoatplz:
Reply
(1 Reply)
:icondocdogg:
DocDogg Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
:icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz::icondogplz:
Reply
(1 Reply)
:iconokita17:
okita17 Featured By Owner Aug 2, 2014
thanks so much for the favorite! n w n
Reply
(1 Reply)
:iconstitchesnumberedby17:
stitchesnumberedby17 Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the watch, friend. Honk. :0)
Reply
(1 Reply)
:iconricardo-carreno:
Ricardo-Carreno Featured By Owner Jul 18, 2014
Thanks for the Fav!!!!
Reply
(1 Reply)
:iconstitchesandthepen:
StitchesAndThePen Featured By Owner Jul 17, 2014
I have found your spirit animal www.deviantart.com/art/One-of-…
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
:iconlattianpesuaine:
Lattianpesuaine Featured By Owner Jun 15, 2014  Student Artist
Thanks for the fav! (✿◠‿◠)
Reply
(1 Reply)
:iconstitchesandthepen:
StitchesAndThePen Featured By Owner Jun 4, 2014
:iconflailplz:
Reply
(1 Reply)
:iconclassymaniac:
ClassyManiac Featured By Owner Jun 4, 2014
thanks for the fave 
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
(1 Reply)
Hidden by Owner
:iconakatsukicat:
AkatsukiCat Featured By Owner May 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the favorite! :hug:
Reply
(1 Reply)
:iconkiwiklash:
KiwiKlash Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the favorite~!
Reply
(1 Reply)
:iconokita17:
okita17 Featured By Owner Apr 2, 2014
Thanks so much for the favorite! @ A @ <3
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
(1 Reply)
:iconrd0724:
RD0724 Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist General Artist
thanks for the fave :)
Reply
(1 Reply)
:iconstitchesandthepen:
StitchesAndThePen Featured By Owner Mar 15, 2014
God fucking damn it Gilly I'm trying.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: